2014. március 23., vasárnap

A pillangó születése :)

Vajon a pillangó mindig ilyen szép volt? Áh, dehogy...a petéből először nagyétkű hernyóvá vált, majd bebábozódott és gyönyörű pillangóvá változott. Hát nem varázslatos átalakulás ez? :)


Vajon hogy lehet ezt vizuálisan szemléltetni a gyerekeknek? Nos én erre a megoldásra jutottam...:)

Barkácsolásomhoz igyekeztem újrahasznosított anyagokat felhasználni, hogy minél olcsóbban, vagyis szinte 
0 Ft-ból kihozzam.

Szükséges hozzávalók: 
tojástartó
műanyag flakon
filterpapír
vízfesték
zöld tempera
zseníliadrót
szalaggyapjú
ecset
olló
ragasztó
csillámragasztó

Következzen az elkészítés fázisai képekben! :)




















A varázslat! :)


:)

7 megjegyzés:

  1. Lotti ez nagyon szuper! Ma én is elfogom készíteni holnapra, a héten mi is a rovarokról tanulunk! Köszönöm az ötletet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jóóóó! :)
      Nagyon boldog vagyok, hogy megtetszett és el is készíted! :)
      Kószönöm szépen és szép estét kívánok: Lotti

      Törlés
  2. Szuper ötlet!!!Ez még a legkisebbeknek is tuti tetszene....nagyon ügyes vagy!!! :))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, de aranyos vagy! :)
      Lehet, hogy a picik is nagyot néznének, amikor a pillangó ,,kirepül"! :)
      Anya mindig szeretettel beszél Rólad és hallottam, hogy Te is nagy pillangó rajongó vagy! :)))
      Nagyon köszönöm, hogy írtál és szép estét kívánok!

      Törlés
  3. Én is viszem az ötletet, iskolában is tanulunk ilyenről, és a bábozódásra nem volt ötletem. Pontosabban amit én használok, az nem ilyen látványos. Gratulálok ehhez a fantasztikus ötlethez. :)))

    Bár nem a megszokott módon, de végre "megvagy". :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sucika, nagyon örülök, hogy tetszik az ötlet, és hogy Te is elkészíted! :))

      Törlés
  4. Nagyon jó ötlet :) Gratula! Majd én is megvalósítom, ha nem gond. Csak így tovább!

    VálaszTörlés