2014. április 19., szombat

Húsvéti tojás Lotti módra :)

Első húsvéti blogbejegyzésemként egy rendhagyó ötletet szeretnék megmutatni Nektek!
Tudom, kissé modern, de nekem NAGYOON megtetszett!!:))
Már régóta szemezgettem a táblafestékkel, így a tojásfestésnél erre az ötletre alapoztam! 


Az első dolgotok, egy jóó naagy adag tojásrántottát készíteni a családnak! :)
Máris van egy jó pár kifújt tojásod! :)
Hát meg kell vele dolgozni, nem mondom!

Hozzávalók:
kifújt tojás (amennyire szükséged van)
fekete színezőpaszta (nem táblafestéket használtam, de szinte ugyanaz)
színes táblakréta
saslikpálca
ezüst színű lakkfilc
csillámpor
ragasztó, fültisztító
akril festék (zöld, ciklámen)



A tojások festéséhez lapos ecsetet használtam.
Elég ezt a festéket egy rétegben felvinni, nagyon jól fed és gyorsan szárad!




Ezt a tojást csillámporral szórtam meg...



...erre pedig krétával rajzoltam. :)
A tojások díszítéséhez lakkfilcet is használtam, nagyon szépen mutat rajta! 



Ajaj, van még mit díszíteni! :)



Közben jött az 5let, hogy készítek az ajtómra egy névre szóló tojásfüzért.
A csillámpor nem maradhatott el! :)


Egy kis pöttyözés...



...felfűztem, szalaggal díszítettem és már kész is! :))


Ezzel az ötlettel Kívánok Nektek Kellemes Húsvéti Ünnepeket és sok locsolót, hogy legyen kinek odaadni az elkészített tojásokat! :)
De ha nem várod a locsolókat, akkor készíts Te is füzért! ;))

Lotti

2 megjegyzés:

  1. Igazán fiatalos ez az ötlet, a tojásfűzér nagyon tetszik!!!

    VálaszTörlés
  2. Igen, valóban most nem hagyományos dolgot szerettem volna, hanem valami újat! :) Köszönöm! :)

    VálaszTörlés