2014. május 4., vasárnap

Anyák napja :)


Kovács Barbara: Ezért szeretlek

Anyukám, ültess gyorsan az öledbe,
Valami fontosat súgok a füledbe.
Azt akarom mondani, hogy nagyon szeretlek,
És fontos, hogy tudd; mit szeretek benned.

Ha a szemedbe nézek, csupa szépet látok,
Ha a hangodat hallom, csupa jót hallok.
Ha megfogod a kezem, melegséget érzek,
Ha megsimogatsz, akkor semmitől se félek.

Hogyha mesélsz nekem, olyan, mint egy álom,
A jóéjszakát puszit, már reggeltől várom.
Szeretem, ha örülsz, mikor ügyes vagyok,
Fáj, ha szomorú vagy, mikor búslakodok.

Szeretem, hogy úgy bánsz velem, mint egy drága kinccsel,
Szeretem, hogy vigyázol rám, féltő szeretettel.
Szeretem, hogy mindig velem vagy, nap-nap után
Tudod, azt szeretem benned, hogy te vagy az anyukám!


Halász Judit: Mit tehetnék érted... 



Minden Édesanyának 
Nagyon Boldog Anyák napját Kívánok!! :))

2 megjegyzés:

  1. Az egyik kedvenc dalom...ezt énekelted amikor ovis voltál!!!:))) Egy kisfiúval egymás kezét fogtátok és Ti álltatok középen...azóta imádom ezt a dalt!!!:))) Köszönöm!!!:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mintha csak tegnap lett volna...:)))))
      <3 <3 <3 <3 <3 :))

      Törlés