2014. június 25., szerda

Az én ,,bazáros" dobozom :)


A vizsgaidőszak sikeresen véget ért!!! :) Hurrááá, újra itt lehetek és gondtalanul kreatívkodhatom!!!! :))
Miközben elrakodtam a könyveim, sehogy sem találtam a helyét a sok-sok bazárnak: tollak, olló, ragasztó, színes ceruzák stb. Így hát arra jutottam, hogy a ,,semmiből" próbálok valamit kreálni! :) Rátekintettem a pillangókra a falon és eszembe jutott, hogy maradt még egy-két ív ebből a szép papírból. Jól jött hozzá az üres cipős dobozom és egy pár papír guriga. 


Gondoltam gyorsan bevonom a dobozt, de rájöttem, hogy nem is olyan egyszerű (persze, ha becsülettel szeretnéd elkészíteni) ! :)
Szívesen megosztom Veletek a folyamatot! :)



Miután megrajzoltad minden hajtás helyét, vágd ki az egész ívből a szükséges papírt! 




Az X-szel jelölt részeket vágd ki, és ahol mutatom, pontosan addig vágd be! :)


... ezután jöhet a hajtogatás és a ragasztás! :)
(Nem árt, ha van széles szivacs-ecseted, mert azzal egyenletesebben el tudod simítani a ragasztót!)


Először a két rövidebb oldalát, majd a két hosszabb oldalát vond be a papírral! :)
A saroknál kiálló kis részt ne felejtsd el levágni, így ni! :)
...a többit pedig (kb. 3 cm) hajtsd belülre!


,,Kened, simítod, behajtod! Kened, simítod, behajtod!" :))


És már kész is a gyönyörű dobozod! :)


Ezután háromféle méretben a papírgurigákat is bevontam. És belecsempésztem még egy üres fültisztító dobozt is (gondoltam, ez is jó lesz valaminek)! :)
Feldobtam egy kis rózsaszín szalaggal, így még csajosabb! :)



...és már illik is a szobámban lévő pillangókhoz! :)



Végre bepakolhattam, és mindennek meglett a maga kis helye! :)


Ha Te is ilyen ,,cipőben" jársz, elkészítheted 0 Ft-ból! :)


Lotti :)

8 megjegyzés:

  1. Nagyszerű lett mint mindig! :) kedvet is kaptam az elkészítéséhez! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Mesi!! :) Örülök, hogy elkészíted! :)

      Törlés
  2. Szuper!!!!!!!!!!! Nagyon ügyes vagy,pikk-pakk összedobtál egy jó kis tárolót...:)))
    Jó pihenést és még jobb kreatívkodást kívánok Neked!Remélem itt is megmutatod majd az ötleteidet. A pillangóid még mindig GYÖNYÖRŰEK! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Belli!! :)
      Azért nem lettem olyan gyorsan készen, ráadásul a gépem is lemerült, így pár fáziskép ki is maradt a hengerek bevonásáróll! :) Én is jó pihenést kívánok Neked a nyárra! :)

      Törlés
  3. Gratulálok a sikeres vizsgákhoz és persze az "ügyes" dobozhoz:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Betti, aranyos vagy! :)

      Törlés
  4. Nagyon jó lett :) én is tervezek valami hasonlót készíteni, ha majd megleszek vele, megmutatom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, és kíváncsian várom!! :))
      Köszönöm, hogy írtál! :)

      Törlés