2014. június 30., hétfő

,,Két kis madár ül a fán..." :)

,,Két kis madár ül a fán:
Egyik Péter, másik Pál.
Szállj el Péter, szállj el Pál,
Gyere haza Péter, gyere haza Pál!"


A nyári terveim között szerepelt, hogy készítek különböző ujjbábokat! 
El is készült az első kismadaram, Péter, majd követte Pál! :)
Tegnap volt Péter és Pál napja, és eszembe jutott ez az aranyos mondóka! :)
Nagyon szeretik az ovisok és a bölcsisek, hát még ha ujjbábbal játsszuk el nekik/velük! :)

Készítsétek el bátran Ti is, nekem is sikerült! :)

Elkészítéséhez szükséges anyagok:
filcanyag (szürke, barna, sárga)
hozzáillő hímzőfonal
tű, cérna, olló :)




Az ujjbábot pelenkaöltéssel varrtam körbe, majd rávarrtam a szárnyát és a csőrét.



,,Két kis madár ül a fán:
egyik Péter, másik Pál: ...


...Szállj el Péter, ...


...szállj el Pál, ...


...Gyere haza Péter, ...


...gyere haza Pál!" :)

Ugye, milyen édesek? :))

Lotti :)






6 megjegyzés:

  1. Írtó cukik!!!Egyszerű és nagyszerű,nagyon szeretem az ilyen játékokat!!Ügyi vagy :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Belli! :)
      Biztosan a Te bölcsiseid is szeretik az ujjbábokat! :)

      Törlés
  2. Aranyos madárkák, s könnyű elkészíteni, nem beszélve arról, hogy a legtöbb kisgyerek szívesen játszik ujjbábokkal ... csak így tovább!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Mókuska! :)
      Én is ilyen szándékkal készítettem! :)

      Törlés