2014. július 10., csütörtök

Brekik papírból sablonnal :)


Reggeli torna Békáéknál :) 
Vidám kis társaság :)

Szerintem nagyon jól mutatna bármelyik ovi mosdójában, biztosan örülnének a gyerekek! :)
Ajándékba készítettem egy ovis csoportnak! :)

Nem kell  hozzá más, csak ,,békazöld" karton, színes, mintás kartonok a ruhákhoz és tetszés szerint díszítheted őket! :)
Ha ablakba szeretnéd, természetesen kétoldalasan készítsd el!
(Akár üvegfestéssel is elkészítheted!)

Megadom nektek a sablonját, ha inspiráltalak Benneteket az elkészítéséhez! :)




Forrás: Fensterbilder

Lotti :)

4 megjegyzés:

  1. Csodaszépek Lotti, szerintem kevesen vannak vele így, de én imádom a békákat, legalábbis a mesés, rajzos, varrós változatokat:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Betti, én is így vagyok körülbelül a békákkal! :))

      Törlés
  2. Sok dekorációt készítettem már,de most ezeket is mentem.Nagyon tetszenek! Köszi a sablonokat! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gyorsan elkészülnek, érdemes volt elmenteni! :) Pedig én nem vagyok olyan gyakorlott, mint Te dekoráció készítésben! :)

      Törlés