2016. július 14., csütörtök

Hurrrráááá!!!! Újra blogolhatok!!! :) :)



Igen....végre eljött ez az idő is, amit már régen vártam! :) 
Már több, mint egy éve nem jelentkeztem a blogomon, DE! most már (hivatalosan is:) óvó néniként szeretném megosztani Veletek sok-sok ötletem és ovis mindennapjaim szeptembertől. 
Már nagyon izgatottan várom a kiscsoportosokkal való közös élményeket. 
Tudom...eleinte befogadás/beszoktatás....valószínű nem lesz egyszerű, főleg nekem, mint kezdőnek.
Szerencsére ebben egy olyan óvónő segít nekem, akivel nagyon szerettem volna egy csoportban dolgozni! :) 
Első ötletként a kis Manócska csoportos ovisokat ilyen mosolygós manópáros fogadja minden reggel az ajtónkon. :) 


Annyira édesek, hogy amint megláttam, rögtön ollót, kartonpapírt ragadtam és el is készítettem. Nem hiába, hiszen ,,manó lázban égek"! :) 
A haját rafiából készítettem, mert nagyon szeretem a természetes anyagokat. 


Remélem, Nektek is tetszik bájosságuk, ezért szívesen megosztom Veletek a szabásmintáját (én nagyítottam az eredetin). :) 


Forrás: Fensterbilder

Most már folyamatosan jelentkezem újabb ötleteimmel! :)
Szeretettel várlak Benneteket vissza!
Lotti :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése